Повечето хора са запознати с река Куай Смъртта железопътния транспорт като панорамен вариант на Тайланд железопътен пътуване. Въпреки това тя е наистина позорно поведение на линията, която ескалира това пътуване в очите на посетителя. Вярно е забележително на части и с красива природа по река Куай Нои Namtok в края на линията, то е само малка част от системата SRT и в никакъв случай не означава само паметен сектор могат да се намерят.
На река Куай услуги тръгват от гара Thonburi с допълнителниуслуги от основните Hualom-Фонг станция по време на фестивала ноември. Станцията Thonburi осигурява прекрасна гледка към реката и е в близост до Барг Роял навеси, както и като архитектурно чудо със своята фасада часовниковата кула.
Независимо дали имате интерес в железопътния транспорт или не, влакове все още са изключително приятен начин, за да видите провинцията Thai и също са евтини. В железопътния билет до Виетнам Ток, в края на линията Куай все още е само на 60 бат за еднопосочен билет иWongwian Yai услуга все още могат да бъдат намерени на около 20 пътуване бат кръг.
На местните влакове и на много голямо разстояние изразява, продавачите все още пласт техните изделия в различните спирки по линията и мнозина ще бъдат вече са наясно с новите вагони, произведени корейски траверса на разположение на повечето маршрути. Sleeper цени са все още истински договор и по-удобен от всякога и всички вагони първа класа сега имат душ зона в края на всеки превоз.
Корейското подвижен състав е, нокъсно постепенно чуждестранната намеса в държавните железници с японски влак единици Кавазаки и British Rail "Спринтер" влаковете, като повиши качеството на влакови услуги в рамките на последните 10 години. Разбира се, цялата система е немски вградени, като това е мечтата на цар Chulalungkorn да се свърже вътрешността на страната до Бангкок и да се създаде единен "Thai земя", както и подсилване на връзки към слабите пунктове на границата. Това е наскоро отпразнува своята стогодишнина с оперативните услуги дублираоригиналния обществена услуга за Korat.
Изкачването до Korat плато, след lineside видяна храма на Аютая и особено Lopburi, е друг от по-малко забелязах панорамен сектори на системата. Ето маршрута поли Khao Yai Националния парк и бавно изкачване осигурява отлична гледка към централните равнини буйни изчезват в далечината се заменя със сравнително равно и роди ориз Isaan купа.
За живописни планински изкачвания Doi Khun Тан Национален парк "е отдосега най-добре да предложи. Повечето пътници ще го видим в най-добрите му, ако е ранен щранг (0600-0700) при изричното Sleeper от Банкок до Chiangmai.
На следващата сутрин светлината удря дълбоки долини в горските масиви на цвят, който е трудно да се намери другаде в региона и основно необитаван район добавя към бавен возя превратности на влака в планината. В кулминацията на езда е последната изкачване до Khun станция Doi Тан през тунел 2 км, най-накрая, пристигащи в тазиСтановище на писателя, най-красив, добре поддържан станция в Кралство. Basketed цветове на перона и зелените върхове на фона му се даде специално чувство, особено когато с опит в атмосферата на хладен въздух сутрин Lanna's. Самият тунел твърди живота на много хора по време на строителството повече от един век назад и плакет по отношение на тези работници могат да се видят в южната портал. Много от тях ще твърдят, че точката, Хуа Хин, с Роял чакалнята, е по-приятен (исъс сигурност по-снимана) мястото, но Doi Khun Тан, със своята недостъпност, е кредит на хората, които я е създал, и тези, които в момента го човек. Тя наистина е само посетен от тези туризъм в Национален парк и по тази причина само е далеч по-малко посетители от Хуа Хин версия.
Спринтер влак пътници на ден услуга Chiangmai от Банкок ще видите Doi Khun Тан вечерта здрач, който може да бъде почти толкова си струваше. Услугата Спринтер стана популярна, тъй катовъвеждането му, което позволява на влака пътниците да видите всички от провинцията между двата големи града по време на дневна светлина. Подобно е положението и с Сурат Тани да спринтьор Банкок услуга, когато пътниците са в състояние да видите крайбрежната част, от юг и през деня, преди пропуснали само с овърнайт услуги траверса на разположение. Спринтер влакове, с големи прозорци с изглед и авиокомпания стил легнало места са удобен и достъпен начин, за да видите провинцията. Тамне са задръствания и една не е постоянно следят за насрещното движение!
Единствената критика на международни експресни, и всъщност всички влакове спален вагон в царство е фактът, че първата траверси клас са разположени места в колата. Тъй като влаковете са склонни да скала от страна до страна, действително е само сън обикновено се постига във втора класа места, където са конфигурирани по дължина покрай страна на превоз прозорци. Резултатът в първа класа, независимо от личния живот на двойна кабина, е един оте преместен нагоре и надолу по легло в традиционния начин жп линия. Напускане на слизането на пътниците, спален вагон, когато сте в края на пътуването's. Горната пътувам класа винаги изглежда, че има допълнително измъчен стил на техните сутринта пристигане.
Първокласна места на E & O Експрес са конфигурирани правилно, т.е. надлъж и лукса на тази услуга далеч надминава SRT обществени влакове и може би най-различни услуги в света. Влакът не е остатък от минали години, както сасестра влакове в Европа, но и превръща версия на Silver Streak на Нова Зеландия, Christchurch да се обучават Greymouth на 1980 години. Тя се прелива и като реплика, но минимум $ 1400 за начина, по който едно 2 нощ пътуване до и от Сингапур е, повечето все още скъпи. Далеч по-лесно да се опита на влак по-често в събота вечер 5 Специални часа вечеря от Банкок и Сингапур до $ 150 (6450 бат) на глава от населението. Внимавай в местната преса за дата на заминаване.
За тези, които търсят заалтернативен опит и не се изисква Е & O лукс, парна екскурзии пласт на местните пътища Банкок на рождения ден на краля и Chulalungkorn ден, както и по време на фестивала Куай. В Аютая специални обикновено струва около 100 бат за отиване и връщане, цифра, нещо нечувано за европейската железопътна ентусиасти.
Thai железопътен минава все още съществуват, но усложненията за запазване на места и места предварително понякога могат да надвишават добра стойност от тези специални оферти посетителя. Няма значение, тъй катоДокато един отбелязва на 60-дневния регулиране предварително закупуване и признава популярността на влака се движат с ваканционни пъти, това е много заслужава и стойност за парите средства за виждане на царството. Не само, че точността е това, което може да се очаква от един немски първоначално построена система, както с нови надеждни Skytrain.
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น