Историята на кралското баржи датира от епохата Sukhothai 
 през 13 век, когато първият кралски шлепове са сведенията 
 виждал. Шлеповете първоначално са били войски превозвачи в момент, когато 
 той е по-целесъобразно да транспортни войски в битка заедно 
 реките. 
 Както живот в Тайланд след това е бил толкова тясно свързани с реката, 
 тези шлепове са използвани и за религиозна и церемониален 
 цели. 
 По време на ерата Аютая между 14-ти - 18-тиВекове наред 
 Роял Барг церемонии процъфтява, особено по време на 
 царува на цар Naresuan и крал Narai. 
 Naresuan крал (1590 - 1605 г.) името му лични шлеп 
 Suphannahongsa и така започна първото поколение на този 
 царски символ баржа. От тогава това е името на 
 Лични King's баржа. Още две версии са изградени 
 от. 
 При царуването на цар Narai, баржата Роял шествия 
 става по-сложен и един такъвШествието е повече от 
 100 кораба. 
 За съжаление всичко това дойде внезапно приключи през 1767, когато 
 Бирма уволнен Аютая и унищожени всички баржи. Това беше 
 тъжен период в историята на кралското шлепове. 
 Ерата Thonburi (1767 - 1782) от цар Taksin видях 
 reemergence на кралското шлеп дейност. По време на царуването на 
 Емералд Буда е пренесена от Виентян до Аютая. 
 Сто и петнадесет баржи отиде да Аютаяда получават тази 
 свети статуя и да го върна в Бангкок. Друго 131 плавателни съдове 
 отиде до реката, за да приветстват Изумрудения Буда. 
 Ерата Банкок, която е започнала през 1782 година, видях началото на нова ера 
 в историята на Кралския шлепове. Крал Рама I съживил 
 традиция на кралското шлепове. Шестдесет и са построени и модел на 
 проекти в началото на ерата Банкок. Нов Suphannahongsa беше 
 построен, за да служат като лични шлеп на Краля. 
 Роял шлеп строителството продължи в рамките нацаруването на 
 Шари царе. Крал Рама IV нарежда изграждането на 
 Anantanakkharat със седем начело змия Нага на 
 лък. 
 По време на царуването на крал Рама V, нов Suphannahongsa беше 
 построена. Тя е завършена по време на царуването на крал Рама VI в 
 1911. Тази версия на Suphannahongsa се използва и до днес 
 като личен шлеп на Краля. 
 Преврата през 1932 г., когато Тайланд променя от абсолютна 
 монархия с конституционна монархия, предявенза друг 
 внезапното спиране на кралското шлеп дейност. Следващите правителства 
 прекратена Барг Роял церемонии за следващите 25 години. 
 Царската баржи претърпява още пречка, когато те са били 
 повредени от японски бомби по време на Втората световна война. Повредените 
 раздели на тези шлепове са запазени в Барг Роял 
 Музей. 
 През 1957 г. историята на кралското баржи взе резултат за 
 по-добре, когато крал Рама IX е на баржи възстановени на техните 
 Бившатаglory.
On 19 May 1957, the first Royal Barge Procession in 25 years 
sailed down the Chao Phraya River to commemorate the 25th 
century of the Buddhist Era. Since then, the tradition and 
grandeur of the royal barges have continued to this day.
The history of the royal barges reflects an enduring tradition 
that flows on timelessly like the Chao Phraya River.
For details on the royal barges, please see Types of Royal Barges.
 
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น