วันจันทร์ที่ 16 พฤศจิกายน พ.ศ. 2552

Thai храна: Свинско Обяд

Свинско над ориз: Много евтин и вкусен обяд на пазара в Аютая, Тайланд www.sabathedog.org ... обяд свинско Аютая Тайланд храна

Thailand Holidays swinefluvaccinemandatoryus.com

วันอาทิตย์ที่ 15 พฤศจิกายน พ.ศ. 2552

Храмове

Езда около Аютая исторически парк на моя под наем ... храмове Ayutthaya Тайланд ЮНЕСКО

THAILAND CULTURE ayutthaya-guest-houses

วันเสาร์ที่ 14 พฤศจิกายน พ.ศ. 2552

Пътуване Тайланд: А Farang Мода гаф

Аз пристигнах в Bankok през април, знаейки, че ще бъде горещо, но е повалена от средно 106 ° време. След хаотично пътуване до моята къща за гости, чрез най-невероятни трафик, Паднах на леглото в нищо, но ми костюм рожден ден. Преди пристигането си в Тайланд, бях проучени какво да опаковам. Исках да въвеждат удобно облекло, но също така и парчета, които биха били подходящи за различните Wats или храмове съм планирал да посети.

За Тайланд, като Sabai JAI средства с доволенсърцето, позовавайки се на спокойно разпореждане. Чужденците, или Farang се смята, че се държат по-противоречив начин, лесно е разочарован и проявяващи избухливостта или rawn JAI.
Обещах си, че ще се слее с моята нова среда и да поддържа активно спокойствие, така ценена в Страната на усмивките.

На втория ми ден в Bankok бях начело на старата столица Аютая Thai и лятото Кралския дворец, Bang Pa-В. Забравянето на всички внимателно подбрани ми мода, азхвърли на най-яките парчета имах. Облечен в резервоар без ръкави и черна пола памук, които ще излезнат над коляното ми, на разстояние аз отидох. Това е краят на вътрешната и външната си спокойствие.

Веднага щом стъпиха на автобуса, аз стана пределно ясно, че бях забравил за облекло, но беше твърде късно. Моят seatmate е безупречно облечен британски жена, която изглеждаше много ужасен от моето присъствие. Тя избягва контакт с очи и разговор с мен, и ние да се качи в Аютаямълчание.

Неспособен да се възползват напълно от статуи на Буда и архитектура, която spanned векове, бях се консумират от мисълта, че съм нарушител миналото и настоящето на Тайланд. Бях особено разсеян, когато всички голи бита са в компанията на монасите. Дочувам, потни и червени петна, се отправихме към следващата ни спирка, Bang Pa-В колониален стил лято копае за кралското семейство. Беше ни казано, че дрехите ще бъдат предоставени за покриване на коленете и раменете, ако не са облечени по подходящ начин.Трябваше да се вземат на офертата. Вместо това видях в чантата ми и хвана една черна sundress, че бях вложил в последната минута. А фламенко търси набран номер, погледнах готов за сцената от разходка през почитан атракция Thai.

Бях доволен от моя открият и нашите Thai ръководство, винаги любезен, каза, че изглеждаше добре. Изключено аз отидох, и може би прекалено уверени, поради скромните ми дрехи, вместо да избере обхванати голф колички, аз се присъедини към останалата част от Пешеходна обиколка. Сега разбиракак асфалт чувства в мехури нд Опитвате се да отседнете в съзнание, всеки така често бих се промъкнат в поток от вода излиза на пръскачки да запази експертно маникюр търси зелена морава. Как завиждаха, че тревата.

В крайна сметка трябваше да се оттеглят от пешеходен тур и да се потърси някои сянка. Погледнах нагоре и видях две шик Thai млади жени в дънки и жилетки по прекрасен чадър. Те са били насочена и giggling. Аз трябва да погледна на сайт, голяма дочувам, червено цвекло жена вофициална черна рокля. По-късно разбрах, че подобно на западната култура, черен цвят се носи за погребения и може да се счита лош късмет. Това със сигурност е лош късмет за мен.

Имах стане пътешественик не обеща да бъде, но сега съм знаел по-добре. На следващия ден, облечен скромно облекло, аз самодоволно фуния водата на разстояние от такси и потеглихме към портите на комплекс Grand Palace. Неочаквано, облеклото полицията ме, насочени към дълга линия на Farang чака да влезе в малка бяла сграда. На мой ред женами подаде един чифт чорапи. Сложих на чорапи, подхлъзнах ми сандали и далеч по отидох. Вървях към вътрешния вход на Grand Palace, но охраната ме спря отново, посочи в краката ми, и gestured обратно пътя дойдох. Аз колесни около и започва да се нетърпелив, топли и разочарован. Моят JAI rawn беше показват вече, моят втори ден в Тайланд! Както trundled обратно в горещото слънце, гледах как се усмихва, напълно готова Thai жени облечени главата до петите в топли дрехи търсите. Азе толкова завистлив си спокойствие!

Обратно в ремарке, санитарите погледна извинение и ми подаде един чифт спортни сандали. По времето, когато Направих го обратно до входа, аз бях изпотяване в чорапи, дълги панталони и риза скромен. След няколко минути бях отново започва да прегрява. Натиснах няколко снимки и се хвърли към неправилно излизане. На първо мислех, че не би било да се, но когато съм пазил възкликнах: "Май Sabai" пазачите знаех, че не е добре и бързо да ми позволят да премина.Срам, аз се съживи със сладолед и вода.

В крайна сметка, аз започнах да се адаптира. След като аз просто спря да гледате как Тайланд се е занимавал със топлина, вместо да се опитват да се припомни това, което бях прочел, хванах за да развържа памучни дрехи, и е много по-разбирам за излагане на слънце. В Тайланд, състоянието на спокойствие или Sabai JAI надхвърлят физическите изяви. Тя се преплита с религията и философията, и да мисля, че би могъл да постигне нещо толкова нематериално през нощта беше нелепо. Азнеобходимо за освобождаването на задръжте за това, което аз мислех, че съм знаел, че за да намеря доволен сърцето.

10 начина да победи на Хийт в Тайланд:

Това е горещо в Тайланд през цялата година, но ако сте засегнати от изключителна топлина тук са някои неща, за да се вземат предвид при посещение на Страната на усмивките:

1. Въпреки че Сонгкран или Thai Нова година е забавно да се опита, може да искате да се избегне Тайланд през април. Това е най-топлото време на годината, с малко бягство от мехури нд Аз трябваше да пропуснетенякои забележителности в Банкок, защото аз просто не може да функционира в крайна топлина.

2. Съхранявайте хидратирани. Купи партиди на бутилираната вода и да бъдат надлежно за попълване на всеки час.

3. Донесете хидратация пакети с вас. Срещнах жена от Калифорния, който ми даде този съвет на следващото си пътуване до Тайланд. Можете да вземете тези пакети по време на спортните магазини или дрогерии и обикновено се използва от спортисти.

4. Уверете се, че да се въвеждат в насипно състояние, леки цветни дрехи направени от естествени влакна католен или памук. Спортни сандали са задължителни, ако имате намерение за посещение на Големият дворец в Банкок, както и няколко парчета скромен за покриване на раменете и коленете.

5. Веднага след като пристигнете, купите чадър, за да поддържа слънцето. Те са евтини и работят добре, за да знаете сенчести. Те изглеждат доста прекалено!

6. Стой близо до или върху водата. Чао Praya река в Банкок, или бягство на един остров. Това е много по-хладно.

7. Избягвайте прекалено много слънце и износване блок нд Ако все пак получи слънчево изгаряне, опитайтепърва помощ маз витамин Е. Той е работил чудеса на раменете ми изгори.

8. Носете шапка, ако не смятате за използването на чадър.

9. Ставай с монаси и не повече от вашите забележителности рано сутринта.

10. Насладете се на пикантни и вкусни Thai храна! Спайс скоро да направят за отделяне на слюнка и пот който се охлажда излитане и утолява жаждата си.

http://thaifortune.com/ THAILAND VACATIONS

วันศุกร์ที่ 13 พฤศจิกายน พ.ศ. 2552

ประวัติวัดมเหยงคณ์

История Mahaeyong's Аютая .. .. ... Аютая Mahaeyong วัดมเหยงคณ์ประวัติอยุธยา

THAILAND VACATIONS

วันพฤหัสบดีที่ 12 พฤศจิกายน พ.ศ. 2552

Phra Това Си Песен Рак на Тайланд

Phra Това Си Песен Рак е построена през 1560 г. от н.е. като символ на приятелството между Somdet Phra Maha Chakkaphat на Аютая и Phrachao Chaiya Chetthathirat на Лан Xan, двамата царе. Той е на това място, че двама царе не обеща да нахлуе на другата страна, територия, като вместо това те решиха да уеднаквят своите армии, така че те биха могли да се бият като един срещу нахлуващите армия от Бирма, днес Мианмар.

Вграден извън Лаос-Thai границата, на храма се намира на 83 км от Mueangобл. Той е разположен на един хълм до Man River в границата на двете древните царства в днешна Дан Сай област Loei провинция. The Chedi на храма е 30 метра и е построена от тухли и хоросан. The Chedi е на 12-триъгълен назъбен квадратна основа, като и дават кубичен лотос форма, която е подобна на Phra Това Фаном в Накхон Фаном провинция.

Хората от района проведе велик празник в храма на 15-ия ден на кола маска Луната през месец май.Те предлагат 3 предмети, направени от восък от свещ. Това е най-подходящото време да посетите този уникален храм, който символизира приятелството и единството.

Посетители посещение на храма трябва да се внимава да не носят червени или предлагат червени цветя, като червено символизира насилие и кръв. Важно е да запомните за отстраняване на тези, шапка, шапка и обувки в рамките на съединението на храма.

Този храм е много почитани в Тайланд и неговото най-забележителните му функция е измазана ступа в която се помещава на светите мощи наБуда.

Значението на този храм в историята на Тайланд, могат да се съди от факта, че Loei провинция използва образа на ступа в провинциалните си печат.

THAILAND RESORTS swinefluvaccinemandatoryus.com THAILAND ISLANDS

วันอังคารที่ 10 พฤศจิกายน พ.ศ. 2552

Специални парна 901 @ Сам Сен станция

Специалният влак No.901 от Банкок до Аютая @ Сам Сен ЖП гара / Банкок, Тайланд / 12-ти август 2008 ... Специални Steam Train Банкок Аютая Сам Сен ЖП гара SRT-членка на Тайланд Тихия 824 Mikado 953 รถไฟรฟท. รถจักรไอน้ำสถานีสามเสนพิเศษแปซิฟิกมิกาโดกรุงเทพอยุธยา

THAILAND CULTURE THAILAND CLIMATE

วันจันทร์ที่ 9 พฤศจิกายน พ.ศ. 2552

2 ден Екскурзия до Тайланд

Пътуване до Аютая, старата столица на Сиам с Ян, Som и Roong. ... Тайланд Аютая Руини